شروط الاستخدام – Term Of Use

0 ابراهيم سمور

شروط الاستخدام – مؤسسة سمور للنحل ومنتجاته (Term Of Use)

هذا الموقع تملكه وتديره مؤسسة سمور للنحل ومنتجاته، يرجى الاطلاع بشكل دقيق على الأحكام والشروط أدناه لأنها تمثل شروط وأحكام الاستخدام لموقعنا.
* واجب المستخدم
عند زيارتك واستخدامك لهذا الموقع فإنك تقر وتوافق على هذه الأحكام والشروط التي تسنها مؤسسة سمور للنحل ومنتجاته على موقعها من حين إلى آخر.
ودخولك ومشاركتك أو تحميل المواد من الموقع يشير إلى موافقتك على الالتزام بتلك الأحكام والشروط، وللمؤسسة الحق في تغيير هذه الشروط من خلال نشرها عن طريق الموقع، وإذا لم توافق على أي من هذه الشروط فيرجى التوقف عن استخدام الموقع فورا.
* شروط الاستخدام
يسمح باستخدام هذا الموقع لأغراض مشروعة وبطريقة لا تنتهك القانون أو أي من الحقوق أو القيود المفروضة على استخدام هذا الموقع من قبل طرف ثالث.
وتشمل هذه القيود التحرش وتشويه السمعة واستخدام اللغة البذيئة والعدوانية بحق طرق ثالث، وأي تصرف آخر قد يعتبر غير ملائم.
وبموجب ذلك تتعهد هنا بأن عمرك يزيد عن 18 عاما، و/أو تملك جميع الموافقات والإجراءات القانونية لاستخدام هذا الموقع، وتتعهد بأن تلتزم بكافة الشروط والأحكام، كما تتعهد بأنك قادر على الاطلاع على تلك الشروط والأحكام والالتزام بها.
* حقوق الطبع والنشر والملكية الفكرية
تعتبر جميع الأسماء والصور والشعارات التي تخص مؤسسة سمور للنحل ومنتجاته وخدماته، علامات تجارية مملوكة للشبكة، ولكل من يرتبط بها من شركات وأطراف ثالثة.
إن جميع حقوق الطبع والنشر والعلامات التجارية وحقوق الملكية الفكرية الأخرى في هذا الموقع (بما فيها التصميم والتنظيم وانظر واستشعر) وجميع المواد والمحتويات المزودة كجزء من الموقع، ستبقى دائما ملكا لمؤسسة سمور للنحل ومنتجاته.
ولدى دخولك إلى هذا الموقع، فإنك توافق على القيام بذلك لأغراضك الشخصية فقط وليس للاستخدام التجاري.
* مواقع وروابط الطرف الثالث
مؤسسة سمور للنحل ومنتجاته ليست مسؤولية عن وجود أو محتوى مواد منشورة في مواقع الطرف الثالث أو مواد تدخل إليها من خلال هذا الموقع.
فإذا قررت زيارة أي موقع عبر رابطه، فإنك تتحمل مخاطر ومسؤولية اتخاذ جميع الإجراءات الحمائية ضد الفيروسات والآفات المدمرة الأخرى.
مؤسسة سمور للنحل ومنتجاته لا تعتمد ولا تتحمل مسؤولية أي محتوى أو إعلان أو منتجات أو خدمات أو معلومات متوفرة من قبل مواقع طرف ثالث أو مواد (تتضمن دفع ثمن وتوصيل مثل تلك المنتجات أو الخدمات).
والمؤسسة غير مسؤولة عن أي أضرار أو خسارة أو إهانة تسبب فيها أي محتوى أو لها صلة بأي منتجات وخدمات ومعلومات متاحة على مثل تلك المواقع. وأي شروط وأحكام وتعهدات تتعلق بمثل هذه التعاملات تكون فقط بينك وبين مزود هذه الخدمات.
إن الروابط التي تؤدي إلى هذا الموقع يجب أن تتصل مباشرة بأي صفحة محتوى كاملة (وليس بجزء من الصفحة) من خلال هذا الموقع، ويجب أن تظهر ضمن صفحات أي من المواقع الأخرى. والشبكة لا تتحمل أي مسؤولية عن أن أي إجراء قانوني أو تبعات أخرى (منها انتهاك حقوق الطرف الثالث) للروابط التي تنشأ لهذا الموقع.
* تحديد المسؤولية
بموجب هذا فإنك توافق على أنك وحدك تتحمل مسؤولية استخدامك لهذا الموقع، بالحد الأقصى الذي يسمح به القانون، فإن مؤسسة سمور للنحل ومنتجاته وموظفيها والقائمين عليها لا يتحملون مسؤولية الضمانات المرتبطة بهذا الموقع، سواء كان ذلك صراحة أو بشكل ضمني.
إن المعلومات والمواد الأخرى المتاحة على هذا الموقع قد تحتوي على معلومات غير دقيقة وأخطاء طباعية، والشبكة لا تتعهد بدقة أو اكتمال أو مدى مصداقية أي بيان أو معلومة منشورة أو موزعة من خلال هذا الموقع.
وتقر بأنك ستتحمل وحدك مخاطر أي اعتماد على مثل ذلك البيان أو المعلومات. وللمؤسسة الحق الحصري في عمليات تصحيح الأخطاء وحذفها في أي جزء من أجزاء الموقع، وإجراء تغيير على الموقع والمواد والمنتجات والبرامج والخدمات والأسعار المنشورة على الموقع في أي وقت دون إشعار مسبق.
المؤسسة لن تكون مسئولة بأي حال من الأحوال عن أي ضرر قد ينشأ عن الاستخدام أو عدم القدرة على الاستخدام أو الاستفادة من البيانات سواء كان ذلك بسبب العقد أو الإهمال أو أي سبب آخر يتعلق باستخدام الموقع.
ومؤسسة سمور للنحل ومنتجاته لا تمثل مدى الفعالية الكاملة والدقة والمصداقية الخاصة بأي مادة منشورة، وربما تقوم الشبكة بحذف وتغيير وتعليق أي جانب من جوانب الموقع بما في ذلك إتاحة أي خاصية للموقع في أي وقت دون إشعار.

 

Term Of Use

This site is owned and operated by All Tech 4 Arab Network, please read carefully the terms and conditions below because they represent the terms and conditions of use of our website.
* Due user
When you visit and use of this Site you acknowledge and agree to these terms and conditions enacted by all the technical network to the Arabs on its website from time to time.
And logged in to your involvement or download materials from the site indicates your agreement to be bound by these Terms and Conditions, and the network the right to change these terms by posting through the site, and if you do not agree with any of these conditions, please stop using the website immediately.
* Terms of Use
This allows the use of the site for lawful purposes and in a manner not violate the law or any of the rights or restrictions on the use of this website by a third party.
These restrictions include harassment and defamation and the use of foul language and aggressive against third ways, and any other act may be considered inappropriate.
Under the pledge here that you are over 18 years old, and / or have all the approvals and legal procedures for the use of this site, and undertake to comply with all terms and conditions, as you are able to undertake access to those terms and conditions and abide by them.
* Copyright and intellectual property rights
Considers all names, images and logos belong to each network technology to the Arabs and its products and services, network-owned brands, and each of the associated companies and third parties.
All copyright and trademark rights and other intellectual property rights in this site (including the design, organization and see and sensed) and all material and content supplied as part of the site, will always remain the property of each network technology to the Arabs.
When you access this site, you agree to do so personal for your purposes only and not for commercial use.
* Sites and links to third party
Each network technology to the Arabs is not the responsibility of the existence or content of published materials in third-party sites or materials to enter through this site.
If you decide to visit any site across the WMA, you bear the risk and the responsibility to take all protective measures against viruses and other destructive pests.
Each network technology to the Arabs do not depend nor responsible for any content, advertising, products, services, or available from third-party sites or information materials (including payment for and delivery of such products or services).
The network is not responsible for any damage or loss caused or insult any content or any related products, services and information available on such sites. And any terms and conditions and undertakings related to such dealings are solely between you and the provider of these services.
The links that lead to this site must directly relate to any complete content page (and not part of the page) through this site, and should appear within the pages of any of the other sites. The network does not bear any responsibility for any legal action or other consequences (including violation of third party rights) of links that arise for this site.
* Limitation of Liability
Under this, you agree that you are solely responsible for your use of this Site, the maximum permitted by law, each technical network of the Arabs and their employees and those who made it does not bear the responsibility associated with this site warranties, whether explicitly or implicitly.
The information and other materials available on this site may contain inaccuracies and typographical errors, and the network does not warrant the accuracy, completeness or reliability of any statement or information published or distributed through this site.
And acknowledge that you alone will bear the risk of any reliance on such statement or information. To network the exclusive right to correct errors and delete operations in any part of the site, and make a change to the site, materials and products, programs and services and prices published on the site at any time without prior notice.
The network will not be responsible in any way for any damage that may arise from the use of or inability to use or benefit from the data whether it’s because of contract, negligence or any other reason related to the use of the site.
Network and all the technical to the Arabs do not represent the full extent of efficiency and accuracy and credibility of any unpublished material, and perhaps the network change and delete comments and any aspect of the site including the availability of any feature of the site at any time without notice

الكاتب ابراهيم سمور

ابراهيم سمور

موظف - مواليد سنة 1980، حاصل على بكالوريوس أنظمة معلومات حاسوبية

اترك رداً